Finding Nemo

14 augustus 2009 - Koh Phangan, Thailand

Lees eerst het bericht Jungle Book - deel 2

Vanuit Khao Sok zijn we naar Koh Pha Ngan gegaan.

We zitten op een heel rustig deel van het eiland. Het strand is hier heel mooi. Hier kunnen we echt uitrusten. Zalig!

Gisteren zijn we hier gearriveerd en hebben we rustig wat rondgewandeld over het prachtige witte strand. Even lekker niksen en bijkomen. En een cocktailtje drinken....
IMG_2182IMG_2257

Vandaag hebben we een boottochtje gemaakt, waarbij ook snorkelen een onderdeel was….. Nadat de gids de boot had stilgelegd had hij al snel een vrij grote kwal gezien. En het bleef niet bij een. Daar stonden we dan, met 5 man op een boot, en niemand ging het water in…. Uiteindelijk hebben we toch maar een poging gewaagd.

Nog binnen de minuut stond Judith al weer veilig en droog op het bootje. Al die vissen om me heen….. bah! Doe mij maar een tijger.
Marc heeft wel nog een tijdje doorgesnorkeld tussen de koralen en mooie dingen gezien.
IMG_2280

Tijdens de lunch werden we verrast door het bezoek van 2 schitterende vogels.
Een van de 2 zat zelfs op een tafeltje van de overgebleven rijst te eten. Een schitterend gezicht!!
IMG_2315IMG_2342

Morgen hebben we van hieruit de boot naar Koh Samui. Onze laatste bestemming.

Groetjes,
Marc & Judith

1. Miriam:
    Hoi Marc & Judith,

Ik ben al een tijdje jullie verhalen aan het volgen, dus mag ik ook eens een reactie plaatsen.

Jullie verhalen zijn erg leuk om te lezen. Jullie hebben het echt prima naar de zin, geloof ik. De foto's zijn ook erg mooi.

Geniet er van!
  2. Jos Dormans:
    14 augustus 2009
    Hallo jullie daar in Thailand. Blij dat we weer een berichtje van jullie hebben gekregen. We hebben de verhalen weer met veel plezier gelezen en de foto's bekeken. Fijn dat jullie nu op een rustig plekje op een prachtig strand zitten om even uit te kunnen rusten en bij te komen van de vakantie. Verschil moet er zijn maar het verschil is wel weer een erg groot. Geniet nog een paar daagjes want het einde nadert nu toch langzaam en dat is maar goed ook want we beginnen jullie nu toch lanzaam aan wel te missen. xxx Renate en Jos
  3. henk & wies:
    14 augustus 2009
    Hoi Marc & Judith, fijn om via de mooie foto's,verhalen én video mee te genieten van jullie honeymoon . Op jullie gezichten is duidelijk te zien dat het naar jullie wens is.
    Máár aan alles komt 'n end en dat is maar goed ook,want wij verheugen ons, met z'n allen ,op jullie thuiskomst.
    Geniet nog van de laatste dagen en alvast een goeie terugreis gewenst. Ook veel groeten en de beste wensen van R.M.B. & K.
    Van Brittje moet ik doorgeven dat zij ook schelpen voor jullie heeft gezocht. Leuk he ?
    Veel liefs en adieë wa.
  4. Simy en Maria:
    16 augustus 2009
    Hallo vakantiegangers,leuk om weer het laatste stukje van jullie reis te mogen meelezen.Het is te zien dat jullie er van genieten doe dat nog maar een paar daagjes want het is bijna voorbij.Het is ook weer heerlijk om naar nederland te vliegen naar jullie eigen huis en bed.Geniet nog even en tot horens GR. van Simy en Maria doei.
  5. joke van den berge:
    16 augustus 2009
    was heel leuk om ons mee te laten genieten van jullie mooie reis.
    groetjes Joke en Bram.
  6. R stijnen:
    16 augustus 2009
    Wil jullie nog even een goede reis wensen.
    wij zijn ook weer blij als jullie met beide benen op Nederl.
    bodem staan.

Het was leuk een beetje met jullie mee te genieten.
    Groetjes Harrie en Rina
  7. Menoake:
    OIJ, tarzan en Jane!

Het blijft geweldig om te zien en te lezen wat jullie allemaal meemaken. Ik denk dat je hier voorlopig niet over uitgesproken raakt. Goed dat jullie nog een paar dagen hebben (gehad) om uit te rusten om ter plekke nog eens alles goed op je te laten inwerken. Geniet van de laatste uren, een goede reis en tot volgende week.

tha-toi- zi!
    Menoake
  8. Simy en Maria:
    20 augustus 2009
    Hoy Nederlanders weer in ons kikkerlandje gearriveerd.Fijn en bedankt dat wij zo met jullie mee mochten reizen het was prachtig mooi gewoon geweldig om te zien .laat me zwijgen van meemaken.Hopelijk hadden jullie een goede terugvlucht en zijn jullie al weer wat bijgekomen van alle belevingen.We zullen snel een afspraak maken met jullie.Doei groetjes Simy en Maria.